Still going strong!

Yes, here we go :P Jobbat idag då, trots sjukdom :O Trodde jag skulle gå åt ett tag, lär ju inte vart många som uppfattade så mycket av vad jag sa :P är hes som få! Usch... Sliter på i morgon med, ringde och bad om ledigt på fredag. Måste få en ledig dag innan tävlingen, lär ju försöka ta igen mig lite iallafall! Ingen ridning idag, men hoppning i morgon. Måste hinna med lite "grov-finslipning" :D Haha. Känner mig inte ett dugg redo, men vi kör ändå :P Tror man aldrig kan kännas sig redo med Mr. Domino.

Pappa, morfar och Joel håller på att bygga upp vårat härbre här ute på gården :) Fasn vad mysigt! I sommar kommer man kunna sova där och allt :D Nice! Det kommer passa så bra där det står :) Tycker min pappa här så duktig och händig <3 :) Tänk att han har gjort det mesta på huset och stallet här hemma alldeles själv! Där kan man snacka händig karl ;) Tihi. På fredag kommer min karl hem, finally! Såg hotande ut ett tag, men på fredag är han på hemgång :) Till helgen blir det kräftkalas i Älvdalen hos Madde och Kent. Trevligt :) Måste se till att få låna en bil och så... bara :P
Kanske ni vill ha lite fler bilder från helgen? Dag. 2:



Bild 1, 2 ,3, 4: Dagen började lugnt och fint för mig och prinsen min :) Myyysa!
Bild 5: Jag innan vi åkte till Martin, min svåger :D
Bild 6: Hemma hos Martin. (Sigge är lika snygg som vanligt :P)
Bild 7: Marcus med lilla Alvins gitarr.
Bild 8: Martin himself :)
Bild 9: Älsk <3 Påväg till parken!
Bild 10: Dancefloor :P Vi försökte iallafall få igång discot, men gick inte så bra :D Hahaha!
Bild 11: Jag och Martin :D
Bild 12: Me at the "dancefloor" :P
Bild 13: Sven-Ingvars! Yeah :D Haha!
Bild 14: Träffade på min älskade Maaaria Berg :D En sådan gitarr van jag med, men Marcus tappade bort den! Grr :P
Bild 15: Massa grejer, vi kastade pil som galningar :D Hahahaa!

Lyckad helg :) Träffade massa kompisar, och framförallt, så hade jag och Marcus det toppen :) <3

Nu ska jag prata med min kära vän Cecilia ;) See you loosers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0