Sommarlov :D

Yes ;) Haha! I morgon är jag "sjukskriven". Inge mer jobba i sommar nu! Skönt... Behöver definitivt det! Blir massa vila, vila för min del! Ska rida Domino på förmiddagen så det är gjort. Tar in och duschar han på kvällssidan :) Bra planerat där ;) Marcus kommer sent i morgon, 23.28 :O Blir att slänga sig i säng direkt jag hämtat honom, för ca. kl 8 på lördag morgon ska allt/alla vara i bilen och Domino i transporten för då bär det av till Leksand :) Taggad till tusen! Träningen gick som smort idag :) Nu känner jag mig nästan redo faktiskt :D Wööwööwöw! Hoppas det känns lika bra på lördag...

Snart är det Paradise tv. Ska ses :) På måndag flyttar Evelina till Värmland också! Inte Karlstad dock, men Grums iallafall :P Ligger ca. 2.5 mil utanför :) Fräääsigt! Nu blir det te för mig, och sedan sova säng! See ya :P


I morgon kommer den här gobiten hem till mig ;) Tänk att du är min alldeles egna, bortskämda jag :P Haha! Puss på dig med min snutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0