Smidig som en ekorre?

Inte riktigt :P Såg en sådan idag nämligen, for upp för ett staket som ingenting. Själv är jag inte i närheten, men fick mig en rejäl omgång av Tony Rickardssons (himself) privata massör/kiropraktor, som reste med honom när han tävlade :) Hon var iallafall as bra! Hon har knakat både mig, Curry och Domino de här dagarna :P Skööööönt var det! Domino och jag var nog i mest behov av att bli "knakade". Stela som få :P Så nu är man som en ny människa igen då, nyklippt/slingad och fick även brynen noppade idag ;) Nice! Hade känt mig på topp om den här förbannade förkylningen hade kunnat dra åt skogen :O Orka med att snora liksom. Vet inte hur många gånger jag fick be om snorpapper idag när jag vat hos frissan :D Som tur var så var hon också förkyld, så jag slapp skämmas så mycket :P Kunde tyvärr inte boka om tid heller.. fick lov att passa på denna onsdag :)

I morgon kommer Marcusen hem! Och på fredag drar vi norrut, till Öövdaln :P Ska försöka att komma ihåg kameran och ta lite bilder. Är sååå himla dålig på sådant! :P Men men, saker och ting kan väl förändras :O
Idag har jag ridit dressyr på Domino, och på Curry har Mathilda ridit mestadels :) Red lite på slutet bara... så då blev puppuhättarna motionerade :) I morgon blir det hoppning för Dominos del iallafall! Jag och Sofie ska hoppa tillsammans :) Ska bli kul! Måste ju ladda inför lagtävlingarna :D Tänkte vi skulle ha en liten sammankomst med laget vårat snart ! Jag som är lagledare lär väl få ta mig det ansvaret :P Ska höra med dem i morgon!
Nu blir det Paradise för min del, och resten vet ni nog redan vid det här laget :) Seeee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0