Slutpumpad!

Shiiiiet! Armarna kommer typ inte kunnas lyftas i morgon :P Mamma mia! Det var ett rejält pass. Jag och Cissi var döda efter uppvärmningen ju :P Hängde inte med i alla rörelser, men det kommer väl så småning om det med :P Har ätit och latat mig framför tvn. Sköönt :) Kan man gott unna sig hehe :P Träningsvärken i morgon kommer vara enorm, känner det redan nu :O Orkade knappt lyfta armarna när jag skulle duscha ! Huua :P

Nu kikar jag på Mean Girls. En gammal goding :) Blir te nu. Hörs i morgon, ledig då :/ Ja, känns skapligt onödigt men ja, så är det. Hade velat hem på torsdag ju :( Blir hem på fredag, hoppas bilen står bra vid parkeringen! Nervös som bara den! :S *ber till högre makter* Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Härligt :)

2008-08-26 @ 09:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0