Shopping!

Idag med :P Kan ju börja med att berätta om gårdagens inhandling! Jag och Cissi hittade ett ljusrosa ribbat linne med små knappar på Wear It Company, det fick bli ett varsitt för de var så söta :) Jag köpte även en hood (en längre modell, Saint and Mortals) på Carlings. Nedsatt pris, passar mig perfekt ! Det är då det är kul att shoppa :D Fanns massa fint där, allt från t-shirtar till klänningar. Men fick bli denna ljusgråa hood med massa rosa läppar på :P Kommer bli skönt med ett par leggings till det! Idag blev det min efterlängtade långa, stickade väst på Vero Moda :) En ljusgrå. Passar till allt i stort sett, inte så dyr heller :) Nöjd! Sedan svängde vi in på InterSport. Där köpte jag och fröken C ett varsitt linne, mitt i turkost och Cissis i cerise, med tillhörande byxor. Träningskläder, såklart :) Så nu kommer vi se ännu mer fit ut på träningen ikväll :D Moahahahaa! Synd att jag inte har kabeln med mig till kameran så hade jag kunant visa !
Åker med bussen 18.18 så vi hinner, med det ena och det andra! Tar ju bara 5-10 minuter till skolan men ändå :) Nu ska jag nog äta lite Keso och en frukt. Åt så mycket till lunch så är inte hungrig nu, kommer säkert vara det senare. Men då får det bli fil och macka... Det löser sig :) Ha´t så bra så länge! See ya . 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har också en sån från Carlings :P den väldigt rosa ;P

2008-08-28 @ 09:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0