Ryckt man

På Curry, behövs :O Den är jätte tjock! Tur att man inte är häst iallafall :P Lika med vissa hundar som man rycker plsälsen på! Tycker nästa det är nästintill värre :P Curr är duktig att hålla ut. Den som vill vara fin, får lida pin :) Har inte ridit min Curr på typ två veckor :O Lousie har gjort ett bra jobb, så jag känner att jag lämnar min häst i bra händer :) Både till Lousie och Emma! Goodi goodi :) Hitt på nu då? Snart böjar Paradise och Marcus kommer snart hem. I morgon ska vi till Grönklitt och glo på djur :) Måste ju passa på när man har gratis in :P Alltid något att göra iallfall. Finns inte mycket at hitta på här uppe precis :P Älvdalen en sväng på torsdag igen, Marcus ska träna igen... Lär väl få lov att hänga på då rå :P Fredag bär det av till stan, härligt! Gud vad jag ska springa i affärer :D Det är ju typ som att sitta i fängelse när det gäller shopping här! Huuua :P Nu blir det te! See you..


Bakismys i Älvdalen, Musik o Motorhelgen. Orkar inte riktigt vara med på kort :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0