Resa och åldersångest(?):P

Håller på att kolla resa till Stockholm nästa helg. Känner att det måste bokas nu innan det blir ännu dyrare... Har ju turen att ha en så go pojkvän som bidrar med money till resorna :) Han är min räddare i nöden i detta fattiga studentliv! Får ju samvete över det, helst när han bjuder på så mycket när jag är där osv. Lika nu när vi åkte ner hit, köpte massa frukost till mig och grejer :) Han ska få igen sedan när jag också blir rik :D Haha. Längtar sååå till jag får min lön som förskollärare/lärare, avd jag nu väljer att jobba som :) Men enligt svärmor Stockholm så tjänar en förskollärare mer i Stockholm än en lärare. Inget mig emot :D Ska köpa massa fint till lägenheten. Soffa ska vi ha iallafall :) En ny alltså. Tycker vi kastar ut den där "ungkarlsskinnsoffan" :P Åh om ni visste vad jag längtar... Just nu känner jag mig nöjd med det mesta i livet :) Det har löst sig på ett bra vis med Curr. Känns som en strålande lösning till vidare iallafall! Det viktigaste är att han får vara hemma i tryggheten med sin Tös :) Min lilla gofis. Det börjar märkas att hon är gammal nu... hon fyller faktiskt 28 den 2 september! Det ni :) Blir en hel del i hästår. Så stolt över min gumma ! Min lilla raggarfarmor :D Hon ger sig aldrig! 

I morse var jag till Ungdomsmottagningen, Druvan. Shit, man börjar tom. känna att man börjar bli för gammal för att gå på ungdomsmottagning :S En annan börjar gå mot äldre dagar också, det är jag och Tösen :D Haha! Ska iallafall prova ännu ett nytt piller ett tag. Utan östrogen. (Tror jag det var?)Det är ju bra :) Nackdelen var att man typ kunde få mens lite när som. Men efter ett tag var det skapligt stor chans till att man skulle bli blödningsfri. Och det var inte farligt, betonade hon ett antal gånger :P Kroppen blöder när den behöver, sa hon. Får se då, ska prova de här nu ett tag. Lagom så jag hinner få ut ett nytt recept till årsskiftet. För då går min "ungdomsrabatt" ut :S Huua! Kommer ihåg att det kändes så långt borta, men nu är det ett faktum. Idag ska jag inhandla en tröja till brorsan, åt mamma. Hittade en fin på JC :) Kanske blir en sväng till Bergvik också om vi hinner med det. För kl 17.15 blir det TC-Core :) Har planerat att äta innan idag. Blir så sent innan man fått någon mat klar när man kommer hem vid 19 typ. Funderar på att göra sallad idag! Får nog bli så :) Ska bara köpa några oliver. Neej nu ska jag höra vad fröken C har för sig! See ya . 


Mmm puss på den goa mulen :D

Min lilla gumma! Myy precious :D <3

Tidig sommar, på Matslofvagården :) Den envisa vårisen förstörde gräsmattan! Grr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0