Puls :)

Det är precis vad man kan kalla det också! Det här passet var väldigt lika det där "Friskis&Svettis"-passet vi hade på BF. Det var verkligen asjobbigt! Känns iallafall hur bra som helst nu efteråt :) Koordinationen var väl inte som den borde, men det kommer väl kanske :D Haha!  

Fick ett mms igår från ett okänt nummer.. kollade upp det och det tillhörde någon Thomas Östervald från Arvika. Jag har inte fixat med inställningarna på min tele så jag kan ta emot mms, men det kommer ju en kod sedan som man kan använda för att se bilden på halebop.se. Den kom nu, och jag vet inte om jag vågar kolla :D Scary! Nu kollade Cissi först, det var bara en inspelning på en sekund. Så inget farligt :P Haha, lite tråkigt ändå! Aja, då slipper jag fundera på det någe mer :P

I morgon vid 9 har jag tid på Druvan för att få nytt recept på p-piller.. vet inte vilka jag ska ha!! Har provat ett par nu i snart 3 månader, är inne på den sista kartan. Men vet inte om jag bestämt mig... Drygt! Kanske ska porva något annat ? Eller testa de här ett tag till ? Värken blev förvånansvärt mycket lindrigare! Trodde aldrig det skulle funka på mig :P Aja, ska höra med dem där . Börjar ångra min ang. tiden jag valde.. det är ju sovis i morgon och allt :P Men kan ju bara gå upp typ halv och gå dit direkt. Tar ju bara 5 min ner efter gatan :P Neej nu ska jag säga godnatt till mina nära och kära som finns lite här och där :) Hemma i Dalarna och så har jag en goding i Solna också :) Godnatt på er haters & lovers!


Min goding från Solna :) Nästa fredag snuttn, då kommer jag te dig ! Love you more then ever <3 PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0