Ögoninflammation

Yes you birdie... Jävla skit! Orka med ? Nej. Varför kan man aldrig få skonas med en lugn, fin och vanlig hederlig förkylning ?! :P Lika bra att köra allt med en gång eller vad? Huuuuua! Ska försöka stå ut tre dagar till på jobbet iallafall, och orka med en tävling på lördag. Som ser ut att gå av stapeln i regn :O Inte bra för en sjuk människa... bara jag hinner bli frisk innan skolstart!

Nu kommer lite lovade bilder fån helgen :) Day no. 1 ;)



Bild 1: Påväg upp till bynn :)
Bild 2: Syster och bror ska hålla "tal" :P
Bild 3: Svärmor Åse :) Födelsedagsbarnet! (Dunken är Mickans :D)
Bild 4: Mickan och Jocke <3 ;)
Bild 5: Ja vem ? :P
Bild 6: Skobyte ffs! Palla med pumps en hel kväll :D
Bild 7: Hm no comments :P Inte så fräscht kanske :D
Bild 8: Marcus och Petter
Bild 9: Sigge tattade med 3 kg Gulasch från parken :P Hur man nu lyckas?
Bild 10: Min sweetie :)
Bild 11: Hehe älsk igen :P
Bild 12: Älvdalen or what? :P
Bild 13: Mickan :) (Marcus kusin från Täby)

Orkar inte mer :P Bilderna här ovan är från fredagen... Lördagen kommer någon annan dag :D Gooodnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är nästan helt säker på att jag såg din blonda nuna i älvdalen i lördas? ;) I en volvo tror jag va? :)

2008-08-13 @ 10:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0