Nollning...

Det är ett jävla liv, över hela Karlstad alltså! Vart man än går så är de överallt, nollningsgeneralerna med alla nya studenter för hösten. Och det enda de verkar göra är skrika och supa! Det är sådana här tider det är en nackdel att bo mitt i stan... suck! Grejen är den att det här kommer hålla på i heeela två veckor :S Typiskt, jag som hör när en nål faller i golvet, typ... Blir inte mycket sömn för en annan! Hoppas de super omkull snart, för ikväll :P Just nu kollar jag på 3an, En prinsessas dagbok, eller vad den heter. Väntar på att Marcus ska ringa, han är på fotbollsträning. Orkar inte uppdatera er mer nu :P Hörs mer i morgon, då kan jag berätta vad jag köpt idag bl.a. :) Natti natt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0