I´m back

Har tagit lite "ledigt" ett par dagar :P Har helt enkelt inte haft tid att sitta här... Nu har jag blivit sjuk också, till råga på allt. Skitkorv, säger jag rätt ut alltså :P Har inte tid eller lust till att bli sjuk. Har två dagar att jobba denna vecka, ledig i morgon som tur är! Då ska jag klippa och slinga håret :D Fatta vad skönt det ska bli ?! Har längtat ihjäl mig!! Äntligen är denna efterlängtade onsdag inom räckhåll :) Nu ska jag proppa mig full med te... drack något slags örte uppe på ridskolan idag. Det är en sådan där hokuspokus-tant där som har massa sådant bra :D Gott var det faktiskt! Men nu blir det dock vanligt te för min del :) Hörs kanske i morgon... Hääääddå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0