Home

Den här veckan är saftig alltså. Ledig en dag på åtta dagar, gäller att ligga i nu när det är slutspurt :) Har ju jobbat mer än hälften nu iallafall. Har sammanlagt 11 dagar kvar :) Sköööönt! Jag kan också glädja mig med att Marcus fick ledigt veckan innan skolan börjar, så nu leker livet igen :) Det är dessutom mindre än en vecka kvar tills han kommer hem! Längtar som en gnu :) Då blir det Musik och Motor och 50 års kalas för våran del!

Idag kom mamma och pappa hem från Karlstad! Min nalle fick följa med hem också :P Glömde ju den sist jag var där, haha! Så den får väl åka med ner om någon vecka igen :) Saknar Karlstad! Cissi är där nu, den turisen :P Åkte igår, kommer hem i morgon. Hon, Carro och Anna (bl.a.) ska på Mora festivalen, och ha det trevligt i tältet :P Haha! Själv så jobbar jag tyvärr. Men så är det när man tarv på pengar :P (Erkänner!) Finns ändå ingen att fråga om ledigt, så det är lika bra att bita ihop :) Kanske kan vara med att äta kräftor eller så iallafall! Nu blir det mat snart... så höres kanske senare då :P Tuddiluttan!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0