Hemgång

i morgon :) Vi slutar vid 12, och då ska vi äta på Teachers. En utav restaurangerna på universitetet! Finns ju alltmöjligt där, men salladerna verkar goda där. Frågan är om jag är sugen på det i morgon, åt ju det idag! I bästa fall är jag det, i sämsta fall är jag sugen på en pizza, vedugnsbakad sådan :P Haha. Ibland kan man väl få äta sådant, är ju iallafall inte en som springer på Mc Donalds/Burger King/pizzerior osv. flera gånger i månaden, haha! Fy vad äckligt! :D Där kan man snacka om att "du blir vad du äter" *host host* :P (Inte ljuger jag om vad jag ska äta om dagarna och går till tex donken, som vissa har man hört :P Haha fy vad löjligt, patetiskt! Ska låta så bra hela tiden! Lol)

Idag var jag och Cissi på stan och uträttade lite ärenden. Först på STUB (de vi hyr lägenheterna av), sedan Nordeabanken, Apoteket, fika på Duvan. Blev en tekaka och juice :) Sedan in på Clas Ohlsson, pappa skulle ha katalog till sig och jobbet :P Köpte även en tröja till brorsan på JC, blev en blå med dragkedja :)
TC-Core:n var sjuuuukt jobbig! Svettigast hittils :P Huuua! Känns i kroppen att det vart en intensiv vecka. Inte skolvecka, utan träningsmässigt. Kommer ha en hel del träningsvärk i morgon igen. Armar och mage mest antar jag, efter alla magövningar och armhävningar :O Det är iallafall gött att känna att kroppen jobbat :) Tre gågner denna vecka, plus en dag med promenad :) Nöjd som bara den med mig själv! Nu ska jag packa klart och vattna blommorna innan det är dags att knyta sig. Ögonlocken har vart tunga som bly sedan kl 21 :P Såå, ska bli asskönt med sööömn! Blir att gå upp tidigt i morgon, kl 7 närmare bestämt :/ Så nej Linda Rosing, ingen chans att jag missar dig på The Voice på tv i morgon iallafall :P Är uppe då så oroa dig inte! Haha. Godnatt alla älsklingar och dårfinkar!


Saknaden är som störst nu, såhär på kvällskvisten <3 Me love you! 8 days to go honey .

Kommentarer
Postat av: tess

salladerna på teacher´s är TOPPEN ! dynggoá :D hoppas det är bra med dig , och cissi också för den delen , och att skolan känns kul :) kram

2008-08-30 @ 17:59:23
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0