Hårda liv :P

Nu är jag färdig för idag. Min dag började strax efter kl 8 i morse, och kom hem för idag vid 21.30 ungefär :P Började dagen med att rida Curry, sedan blev det jobb till ca 18. Då åt jag mat, sedan var det dags för ett pass med Domino. Sängen väntar nu, ska bara duscha. Måste upp och släppa ut Domino i morgon, eftersom han fick stå inne i natt. Hade inte hjärta att släppa ut honom, varm i kroppen, i det kalla regnet. Börjar jobba 9 i morgon, måste bre massa mackor i morgon. Segt! :O Sista söndagen nu iallafall, kämpa på :) Nu blir det dusch, sedan ska jag ringa och säga godnatt till min prins. Såå hörs i morgon :) Ha´t så bra!


Min stora, fina snygging :D Nu har slipningen börjat inför hösten! Here we come ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0