Dagen före dagen :)

I morgon åker jag, Marcus och mitt lilla flyttlass (som består av massa kläder typ :P) till Karlstad! Ska bli härligt :) Kul att man känner fler som kommit ner nu. "Ulla" t.ex. :) Mattes bror, som jag gick med på högstadiet. Han ska också bli lärare, fast på högstadie/gymnasienivå :) Känns som det här året kommer bli mer annorlunda, eftersom man lärt känna fler människor osv :) Det är ju inte så att precis allt är nytt iallafall. Skola 3 veckor, sedan praktik :) Blir nog att vara på skola första perioden! Nu blir det te, snart kommer Marcus hem. Han har vart i Älvdalen och tränat, uträttat lite ärenden :) Nu orkar jag inte med Marcus dåliga tangenter någe mer, man måste fan trycka as hårt på varje! Får ont i armarna :P Bläää för denna dator. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0