Dag 2.

Skoldag två avklarad. Inte mycket som händer precis :P Idag diskuterade vi några kapitel vi skulle läst i en utav böckerna, vilka jag inte läst. Men som tur är så är den här delkursen typ som en utav de där kurserna på slutet på BF Minns inte vad den hette nu, men då vi åkte till Säter. Vi pratar mycket om sådant iallafall :) Och det är ju intressant! Är så glad att jag gick BF innan den här utbildningen :P Blir ju lite gratis . På fredag ska vi redovisa den här veckans uppgift, vi ska spela upp en kort pjäs och berätta om hur det sett ut i skolan för elever, som var avvikande, på 50-60 talet. Blir nog bra :)

Ikväll vi kl19 börjar vårat Puls-pass ! Ska se till att vara där i tid så man får en bra plats :D Jobbigt att stå närmast och i mitten :P hoppar över det idag, hehe! Ska kolla bilen också, så ingen rört den. Usch är så orolig över den, men snart är det fredag och då åker vi hem Saaben! <3
Blir nog en vända på stan nu :) Ska nog köpa en sådan där längre t-shit, med ett tryck på ett hästhuvud. Finns på Bik Bok, var rätt sööt :) Sedan är jag sugen på en lång och stickad väst, provade en på Vero Moda i lördags. Ska bara överlägga med min plånbok :P


Those eyes cannot ever lie ;) Tänk er dem en mörk höstkväll,Grrr! Haha. Det är så man jobbar med ögonen, kom ihåg det nu alla blivande"modeller" :D

Kommentarer
Postat av: Carro

Tur att det är fler än jag som måste överlägga med sin plånbok ibland. Haha:)

2008-08-27 @ 16:19:19
URL: http://carolinewickman.blogg.se/
Postat av: Johanna herself

Ja om det ändå vore så sällan som ibland :D Haha! Illa..

2008-08-27 @ 17:15:41
Postat av: Carro

Ja precis. Jag och min plånbok hamnar i bråk varje gång vi ska shoppa. Det vill inte räcka till lika mycket som jag vill. Det är en envis jävel.

2008-08-27 @ 20:35:24
URL: http://carolinewickman.blogg.se/
Postat av: Tess

ja, man skulle skita på sig av rädlsa :P

2008-08-27 @ 20:57:23
Postat av: Johanna

Hehe ja det kan man lätt säga :D Hoppas att det vänder inom de närmsta åren iallfall ! Då ska han få sig en omgång den jäveln. Tihi :P

2008-08-27 @ 21:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0