Besvikelse..

..n är stor! Inte blev det något lag heller. Jag fullständigt avskyr folk som ger upp!! Jag som har lagt ner så mycket tid och energi med att träna igång Domino, haft han här på nätterna så han ska slippa sova ute, gått bort med honom varje morgon till hagen på ridskolan, ridit och jobbat fast jag är dyngförkyld. Vad får man för det ?! Åker iallafall och tävlar i morgon, efteranmälde en klass så nu blir det bara individuellt i morgon. Lika så bra det så man kan sköta sig själv! Grrr! 

Förövrigt så har jag avrt ledig idag, och gissa vad skönt det var :D Har sovit lite på eftermiddagen, myys :) Kollade även färdigt på tennismatchen, Sverige-Frankrike. Shiiit vad segt det var ett tag! De spelade i typ 5 timmar :O  Men tillslut så fick Sverige in matchbollen iallafall och jag kunde somna :P Nu är Domino duschad och står ute i stallet med min andra två godingar :) De ska snart få kvällsmat. Blir tidig frukost i morgon också! Åker runt kl 8 som sagt... Marcus ska följa med, och då brukar det gå bra ;) Får hoppas på det, nu när jag ska debutera en högre klass! En aning nervöst, ja! Hoppas på regnfritt så det inte blir en massa paraplyn överallt, kära Domino gillar inte sådan som "sticker ur" om jag säger så :P Nu ska puppusarna få mat, sedan ska jag glo på TV! Marcus ska hämtas och sedan blir det sängen, myyysa ;P


Vi <3

Kommentarer
Postat av: Emma

INGET LAG ?? va äre jag hör ? vad nu dåå ???

2008-08-18 @ 08:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0