Trrräning i Orrrsa

blev uppskjuten en stund, brukar alltid bli förseningar :P Inte så konstigt i och för sig när man har med djur att göra. Allt kan hända ;P så ska rida strax efter 20.30... Längtar faktiskt redan efter sängen :D Är jätte trött...

Har iallafall köpt två st. bikini idag! :) Kom billigt undan tycker jag. Lite drygt 400kr för två. Helt ok :)

Vad tycks ? :)

Nu ska jag nog ta och byta om och åka/cykla upp till ridskolan, och Domino-bus :) Får se hur högt vi hoppar över hindren idag. Inte lika som sist hoppas jag, vill vara liiite nära sadeln idag iallafall :P



Tuddiluttan <3

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Fina...:) Jag skulle också vilja ha en ny bikini, men kan inte riktigt hitta nån jag verkligen vill ha. Får leta vidare..:) Trevlig helg!!

2008-04-10 @ 21:07:25
Postat av: Johanna

Nej det är ju det där med "passform". Får minsann se hur de passar :D Får helt enkelt hålla tummen! Detsamma :)

2008-04-11 @ 10:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0