Te och lingongrova

Så gott :) då var kvällen gjord då.

Shiiit vad rolig jag ser ut i ansiktet såhär på kvällskvisten :P massa fräknar och färg på näsan och kinderna, märks att man inte sitter och lutar sig bakåt och har ansiktet vänt mot solen :P Haha! Har fått som en hakklapp på bröstet efter linnet, snyggt. Men i morgon blir det inget solarie! Räcker med att solen skiner på mig. Blir kanske solarie på lördag om det inte blir så fint väder då. Tycker det visas så olika på prognoserna!

I morgon är det sista dagen på praktiken för den här veckan. Känns skönt på ett bra vis, behöver få vila igen lite i helgen :D Är inte van med sådana här långa och intensiva dagar. Är iallafall glad att vi har haft tidiga dagar i skolan innan, för annars hade det vart ännu kämpigare att ta sig upp på morgonen! Det är bra att dagarna går undan, för snart är det torsdag igen ;) Och alla som läser min blogg dagligen vet nog vad det är för speciellt med den dagen :D Tihi. Kl 13.31 står jag redo på järnvägsstationen i Mora!

Blir så sur på SJ:s nya system. Varför kan det inte få finnas Just nu biljett för ?! Jävla snåla SJ!! Det ska ju löna sig så att åka tåg. Jo jävlar ja! Kostar skjortan är vad det gör! Och ändå ska det finnas något som heter "studentrabatt". Bullshit!

Nu ska jag ringa och tala om för mamma att jag vill sova :) För nu är jag trött! Natti natti.



Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

jag har suttit i solen i tre dagar men inte fått minsta lilla färg ju. orättvist

2008-04-24 @ 22:16:30
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Michelle

är också trött =)

2008-04-25 @ 20:25:15
URL: http://miiichaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0