Sunny day!

Dagen var till en början väldigt grå och tråkig. Men sedan blev det andra bullar och nu skiner solen som besatt! :) Höll på att  flyta bort fast jag hade t-shirt. Så nu sitter jag inne i lägenheten och andas ut! Cykelfärden hem var riktigt ansträngande, var motvind precis hela vägen. Pust! Så nu är jag rejält trött... Måste samla krafter till en sväng på stan! Ska uträtta lite ärenden inför i morgon, för det hinner jag inte när jag slutat, då bär det av hem. Fort som ögat :) Det ritkigt pirrar till i magen min vid tanken! Den här gången ska det bli riktigt gött att få komma hem :) Mycket roligt som väntar! Fast kommer kännas konstigt att Curry inte är hemma, har ju inte direkt reflekterat så mycket över att han är borta eftersom jag är här nere. När man kommer hem blir det mer påtagligt... kommer kännas konstigt. Tur att Marcus kommer på torsdag och kan stötta mig <3 I övermorgon :D Herregud, obeskrivligt härligt är var det är/kommer bli! Har nog inte fattat det än, att det bara är två dagar kvar. Och inte en massa veckor! Skönt att den här plågan snart är över.

Nu kan det sluta blåsa tycker jag, räcker om det fläktar lite lätt bara. Tur för 5an att den funkar, för det gjorde den inte i morse! Ska ju se både Betty och Desperete house wifes ikväll :) Vi hörs mer sen, säkert :) Tuddiluttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0