Sunday, bloody sunday

Ja då var det söndag igen då, helt plötsligt. Idag känner jag ingen motivation till något, bara att låta tankarna fara vidare i en solstol ute i det fina vädret! Än så länge, inte ett moln på himlen! Känner inte för praktik heller, men det gjorde jag ju i och för sig inte sist heller. Segt med så långa dagar nu när man vant sig med korta! Ni som är i skolan ska inte klaga ett jävla dugg ska jag tala om :P Blir nog skola för min del nästa praktik, för nu har jag ju vart på förskola två perioder. Ääh orka fundera på det nu... Orka med något ?!

I natt drömde jag att jag var i slagsmål. Vann gjorde jag såklart/fick sista "ordet", vilket jag gör när det blir sådana tillställningar! Drog slutsatsen av drömmen att jag känner mig frustrerad på något vis... Är väl blandat med gårdagen och att jag börjar tröttna på Bali något så förbannat mycket! Tycker det är hög tid att Marcus kommer hem nu. Har gått 4 veckor sedan vi sågs sist. Och det suger getpung! Allt suger getpung just nu... #ssjkaok)%(¤"szdjjl"#%&()=¤"GSDAMP!

Dagens humör: Irriterad/sur/frustrerad/trotsig. Inte lätt att handskas med alltså!
Dagens måste: Komma ihåg kläder och kameran som jag ska ha på praktiken.
Dagens klädsel: Naken? Neej, "mjukis-style"
Dagens bästa: Vädret
Dagens sämsta: Allt förutom vädret...
Dagens låt: Culture Beat - Mr Vain 2003 (Recall Clubmix)

image108
"Mess with me?!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0