Suck

Det är sådana här dagar jag bla. förstår varför Curry behöver komma iväg ett tag. Man blir så handikappad här nere när man måste fixa folk som kan rida osv.! Men det behöver jag definitivt inte fundera på när han är i Avesta iallafall... Han är ingen häst som kan vila i flera dagar i rad. Funkar inte, det är bara så! Men nu ordnade det sig den här gången, som tur var. Tack Pernilla!

Idag ska jag tvätta vid 16. Måste komma ihåg det :P Sedan ska jag städa lite lätt här. Dammsuga och det vanliga.. lär ju vattna blommorn också. De hårdingarna :P Har inte fått vatten på en vecka nu! Haha.
Hade ju tänkt börja med den där reflektionen också. Får bli idag! Måste bli idag. Sedan ska jag såklart ut och gå :) Funderar på vad jag ska äta till middag... tåls att fundera på :) Gud vad gott det hade vart med kina! Men, nej! Spar pengar J.

Snart ska jag få höra min Marcus röst :) Sist jag gjorde det var i söndags ? Kommer inte ihåg. Jo det var det! Söndags... och i morgon! Då är det ENDAST två veckor kvar :D Woooohoo, yiiiihooooooo! Kan någon gissa hur mycket jag saknar honom ? Längtar efter honom ? MYCKET iallafall.

image14 PUSS ;) (Bilden går ej att få större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0