Späckat schema

i morgon. Nu blev jag ännu mer fullbokad i morgon! Kl9 ska jag vara i Grönklitt på "intervju" om jobb i sommar. Blev faktiskt orolig ett tag där, gillar inte att bara skicka in en ansökan och sen vänta och vänta på att någon ska ringa. Tänk om de inte skulle ringa lixom ? Då hade det inte blivit nådigt för mig kommande läsår. Scary! Det lät iallafall väldigt lovande eftesom som jag bl.a redan har jobbat inom Orsa Grönklitt en säsong, så det borde bli bra. Bara jag får ett jobb! Just nu spelar det nog ingen roll om jag får vara på campingen eller i cafét där jag jobbade förra sommaren. Angelica Masuhr hade också sökt dit i år igen, så hoppas få jobba med henne då i så fall! Vi jobbade riktigt bra tillsammans förra året! :) 

Nu kollar jag lite lätt Days som slutar nu, snart kommer älsk in på msn. Innan det hade jag tänkt skriva klart och skicka in reflektionsuppgiften som ska in senast i morgon. För i morgon hinner jag inte med att ens tänka på plugg... Vet inte vad jag ska packa med hem heller. Har iallafall lagt ner ett par jeans och mjukisbyxor :P lär väl ta med någon mer tröja också, kanske. Har ju ändå lite kläder hemma så... Blir mer att ta med ner, typ utekläder som jag måste ha på praktiken. Ska ringa dit alldeles strax också! Komma ihåg! Har ingen mail till Maria. En annan sak jag måste komma ihåg att ta med hit på söndag är digitalkameran så jag kan ta lite bilder under praktiken, eftersom det här till en utav uppgifterna.

Har icke tid med detta mer. Nu ska jag reflektera lite :P Hörs kanske senare. Tuddiluttan <3

image107
 Campingen? Eller i Grönklitt med tigrarna och björnarna (mfl)? :P

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Allt bra med dig? :)

2008-04-17 @ 14:08:45
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0