Soooola i Karlstad

Har hängt i länge nu :) *peppar peppar ta i trä* Har hört att det skulle bli sämre till helgen, men det är inte riktigt vad jag sett på väderprognoserna. Aja, den som lever får se :) Har iallafall lyckats få massa fräknar och färg i ansiktet :P Snyggt lixom, brun i facet men inte någon annanstans ?! Under uppbyggnad ;)

Fy bubblan,
i morse var jag hur trött som helst. Har vart uppe runt 6.30-7.00 varje dag denna vecka. Men i morgon, då blir det sista tidiga uppstigningen för veckan kan jag tala om! Börjar 8 i morgon, så då blir det att styra bettan mot Henstad vid 7.30 tiden, tar ca 25 min att cykla dit. Nu har jag cyklat tre dagar av fyra, ska ju cykla i morgon med så det blir nästan 5 mils cyklande denna vecka ;) *tummen upp för mig*  Ska fortsätta med det nästa vecka, bara det inte blir regn! Får det bara INTE bli. Har ju bara 3 dagars praktik nästa vecka, eftersom det är röd dag på torsdagen och fredagen är klämdag. Gött ;)

Idag är det en vecka kvar tills Marcus är i Dalarna ;) Till och med mindre eftersom han kommer fram vid 14 på torsdagen, nu är det riktig nedräkning här!  Woohooo! <3

Mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0