Söndagen

så var den gjord också. Så gott som iallafall... Det som återstår är; den dagliga prommisen, dusch, och en kopp te. Sedan är det dags för sängen igen! Skönt. Känner mig helt redo att börja en ny vecka. För nu vill jag verkligen hem! Det har gått bra att vara här i helgen, så det är inte det. Men blev lite nere här för en stund... Livet kommer ikapp en då och då även om man försöker skynda ifrån det en aningens aning. Tre dagar kommer gå fort! Två dagar att cykla, ska åka buss på onsdag har jag tänkt mig så jag kommer hem lite snabbare. Eftersom skjutsen till Dalarna går vid kl14! Ska ringa Hasse i morgon eller på tisdag och höra lite mer exakt. Vid tanken på att åka hem och veta om vad som väntar, får mig att dra på mungipan en aning :)

Solat har jag ju som sagt gjort idag. Idag och i torsdags solade jag i en halvtimme i de inte fullt så starka "sängarna", som de säger där. Men det tar som fasn ändå! Vill inte ens veta hur man skulle se ut efter 20 minuter i de starka! Booo! Får se om det blir solning på tisdag istället för i morgon, är inget skönt att bränna sig ju... Tycker jag fått färg där jag vill iallafall. Tack vare veckans fina väder, och arbete där man får vara ute så pass mycket :) Huvudsaken ansiktet och bröstet har färg, det syns ju mest iallafall. Resten tar vi så småningom :)

Här är iallafall fint nu tycker jag. Det enda som behövs göras på tisdag är dammsuga och städa lite inne i badrummet. Sedan är det tipp topp här, men rena fönster och allt :P (kors i taket) Är nöjd med mig själv idag. Luktar så gott här inne! Nytvättade kläder och handdukar :) Nice bajs.

Lovade ju att lägga in bilder från igår, det kommer senare tror jag :P Tänkte även ta kort på det jag köpt idag, så får vi se vad ni tycker! Hörs sen då. Tuddiluttan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0