Sent inlägg

men har inte haft tid att sitta något här idag :) Kom in strax efter 18, då åt jag mat och sedan gick jag och Cizzz ut för en prommis. Kom in för ca 20 min. sedan, har diskat och sådär. Nu är det duschen kvar, och Top model 9. Sedan är det dags att slå igen ögonen igen, vilket jag gärna gör! Är mer trött idag motför vad jag var igår.. på något konstigt vis. Fast det var ju lika med barnen, utedagen igår gjorde nog sitt :) Har även bränt mig lite lätt på neeesan :P Den har blivit sådär bekant rosa som den blir när det spenderas mycket tid i solen :) Förskollärare är ett bra jobb om man vill vara ute mycket! Sicken tur att jag valt det då ;P Hehe. Just nu känner jag inte ett dugg för att ställa mig i ett klassrum, men det kan i och för sig ändra sig när jag har praktik nästa gång, i höst eller när det blir. För då ska jag få vara på skolan! Känner lite si och så över det, trivs så bra på Styvervägen :) Men man måste ju prova på det mesta, särskola hade vart roligt! Finns ju det i mitt skolområde som det så fint heter. Hultsbergs skolområde verkar jag inom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0