Sängdags, oh yeah!

Ringde precis till Marcus. Orkar inte sitta uppe och vänta tills klockan ska slå tolv :P Förresten så låg han och sov nu ändå, så han lär nog inte ha vart vid någon dator om en timme om jag känner honom rätt :) Så för min del så hörs vi mer i morgon, och för hans del så hörs vi senare :) Han ska ju snart stiga upp ur sänghalmen, och en annan är påväg ner :P

Nu har jag och Cizzz haft våran tacokväll. Proppmätta blev vi! Som man alltid blir av tacos... Så inget godis från Casablanca fick inte plats i min mage idag. Få bli i morgon, är ju ändå lördag då så ;) I morgon ska jag sova läääänge, så länge som jag orkar. Är inte så duktig på att sova länge när jag sover själv, men i morgon ska jag inte gå upp ur sängen före 10 iallafall. Punkt slut :)

Så, hörs mer i morgon/senare ;P Tuddiluttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0