Plus size? Zero?

Jag är nog något däremellan skulle jag tro, och "ganska" mycket för kort :P kan inte vara lätt att vara modell egentligen...

Nu ska jag ta och sova tror jag... var skapligt trött i morse. Kommer nog vara det i morgon med! :/  Men vaknar nog till när jag kommer på att vi, för det första, ska äta lunch på Peking . Och för det andra, ska åka hem :D Alltid lika uppskattat. Men först ska man stå pall för en till (halv) skoldag :P Ok, det är skönt med korta dagar. Men va' faan ? Det är ju sååå segt. Börjar nästan hålla med killen jag köpte boken av förra veckan... vela ge kursen en chans, men den sjunker i mina ögon för var dag som går.
Föreläsningarna kunde väl åtminstone vara givande ?!
Skönt att det är sista veckan nästa vecka, för sedan är det dags för praktik i 3 veckor :) Here I come Sparven! Så lätt blir ni inte av med mig ;)

Regnet fortsätter.. och det låter too much på mina fönsterbräden där ute. Tur att det inte ÖSregnar iallafall! Får hålla tummen för att det går över i natt. Det är ju så tråkigt med regn.. tror jag alla tycker :P och hemma snöar det ? Sååå typiskt april, heela månaden är ett skämt :P

(Googlade på "aprilväder" och hittade en bra förklaring på varför det är som det är. Så nu slipper jag fundera på det :P)

Now, bedtime! Tuddiluttan <3

image93
Love till mina Conveeerse ;) // a proud owner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0