Pics


Från igår :) Som sagt, invasion av det ena och det andra. Fanns en hel del snygga bilar också ! :) Tanken bakom bilden med bussen var att jag tänkte visa att det verkar finnas en "Buli-buss" lite här och där faktiskt :P  För er som inte vet vad "Buli-bussen" är för en buss så är det en gammal, vit buss som Patrik äger (Patrik är Marcus låtsas bror). Det är en rejjä partybuss det ;P Haha. Ni som sett den vet vad jag pratar om...


Det här är vad jag inhandlat idag. En klänning, fast jag säger "lång-tröja" :P Stog iallafall att det var en klänning...Den är från Bik Bok, kostade 149kr. Och en röd och vitrandig body från Gina, som kostade 149kr. Kanske skulle passa ihop ? :) Har ju min fodral-klänning från Gina som man kan ha till bodyn också. Jag kommer ihåg första gången jag såg en sådan inne på Gina, så undrade jag vad det var och när/hur man skulle använda en sådan :P Haha! De är ju bra fula egentligen!

Nu ska jag glo vidare på Sanningens ögonblick. Hörs mer i morgon :) Tuddiluttan <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Söta kläder!

2008-04-27 @ 23:23:12
URL: http://AlexandraGymnast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0