Party ?!

Håller på med lite inbjudningar till mitt kalas på onsdag :P Får se hur många som kan komma, hoppas på att det blir av iallfall! Tänkte att det hade passat bra eftersom det är Valborg då och allt. Har inget annat inplanerat då heller :P Väntar på svar från 2 pers nu. *Håll tummen* Synd att inte Alexandra kunde komma...

Idag har jag och Cissi ätit våran första, för året, mjukglass :) Och gott var det! Mumma. Här i Karlstad city är det invasion av människor, trodde alla skulle vara ute i Bergvik idag och träffa Bygg-Matte :P Men ser ej ut som så. Man kom knappt ur MittiCity levande :P Helt galet! Löningshelg ? Öh, ja!

image72image71

Pratade nyss med min älskling, han skulle gå och sova. Gud vad jag saknar honom nu! Ännu mer bara för att jag vet att nu är det inte många dagar kvar tills vi får ses igen. Idag är det precis 5 veckor sedan vi sov tillsammans, helt sjukt ju! Eller hur ?! Det kommer bli hela 5½ vecka innan vi äntligen får sova tillsammans igen. Torsdag, torsdag, torsdag! Gaaaaaah! Kan inte få bättre födelsedagspresent än att få vakna upp bredvid min snygging ;) Tihi! Gudars vad jag läääääängtar!

Ikväll ska jag och min kära vän Cecilia äta på Vedugnen! Det såg så trevligt ut där när vi cyklade förbi där igår! Så det får bli en riktig ungnsbakad pizza ikvälls ;) Och en öl. Fanns bara päroncider där läste jag, och det kan jag bara inte med alltså! Har supit sönder det :P Illa, illa. Men så går det! Här skiner solen idag med, lite mer moln dock. Men ändå helt ok :) Blev inget solarie idag. Känner mig fortfarande lite kliig på näsan och bröstet, och jag måste ju vara rädd om huden jag har! ;P Får bli i morgon. Efter tvättstugan eller så, har tid 10-13, och så hade jag velat hinna med stan i morgon igen. För jag har sett en sådan fin klänning på Bik Bok för bara 149 kr. Det kan man ju båda ha och inte ha :) Den var iallafall jätte fin. Den var verkligen mig ;P


Vedugnen, Norrstrand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0