Pain

Usch jag mår så dåligt över det här med min älskade vän Curry... Känner mig så skyldig på något vis. Men jag VET att han kommer få det bra i Avesta, han MÅSTE det. Nästa helg kommer bli hur jobbig som helst! Tycker synd om mamma som ska vara ute i stallet veckan därpå och behöva se boxen stå där alldeles tom... Det är psykiskt nedbrytande! Precis som när Mikko gick bort för oss förra året. Tom gård, tomma matskålar, tom korg.. usch. Fast nu har jag faktiskt turen att Curry är ju inte i himmlen iallafall, men kommer kännas som så..

Här snöar det iallafall. Snö lixom ?! Uscha! Och jag som ska ut och rida nu innan lunch.. Vill ha sommar nu! Längtar som aldrig förr. Även om det kommer bli massa jobb, förhoppningsvis ?! Det är ju det jag ska leva på resten av året sedan :P Måste få ihop massa pengar. Det här året har faktiskt gått bra utan lån. Ska fortsätta ha det så :) Man behöver ju inte köpa allt man tycker är fint.. får helt enkelt hålla fingrarna rejält i styr!
Ska ringa runt lite och höra vart de har plats för mig i sommar. Vill nog helst vara på campingen i år, om jag får. Då slipper jag ta bilen, det är ju så skönt att cykla ! Det ska jag även försöka med när praktiken börjar. Det kommer säkert ta 20-30 min, men det gör inget om vädret tillåter :)

Nu ska jag hämta min bästis i hagen så vi får ta oss en tur. Sedan är det lunchdags för oss båda, ska även trycka in lite prat med Marcus idag. Efter det kanske det bär av till Mora.. får se. Ska hämta en bok till på bibblan också! Det är mycket nu..!

Tuddiluttan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0