On my way

till Värmland, K-town. Idag har jag fått sova minsann ;) Var verkligen uppskattat! Har ju haft hästarna både fredag och lördag morgon, så i morse fick jag sova lite :) gick upp runt 10 och tog en prommis på ca 30min innan frukost. Det var skönt! Sedan åt jag frukost som sagt, efter det tog jag in Curry och vi tog oss en sväng på travbanan. Blev mer ridet idag än jag hade planerat så det är ett plus :) Träffade även Emelie på ridskolan! Hon var där med sin söta vovve på hundkurs i ridhuset :) Det var as mycket folk där, Emelie sa att det hade vart 27 pers/hundar där idag! Shit :P

Snart ska jag äta lite mat.. sen lunch/tidig middag :P Får ta mig lite fil eller en macka ikväll. Även denna vecka är "slapp". Lediga i morgon, någolunda hel dag på tisdag för vi ska ses med studiegruppen efter lunch. Halvdag på onsdag och torsdag... hade velat trycka ihop dagarna :P Synd att man inte får bestämma, hehe! Har iallafall en uppgift som ska in i veckan, så får jobba med den. Kan vara bra med lite tid, för jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp den och vad jag ska skriva.. Aja, ett senare problem. Måste tvinga mig igenom de där 68 sidorna först. Blääää!

Var upp till Domino igår och gjorde rent hans ben och borstade honom. Tror han tyckte det var skönt :) Såg ut så iallafall. Men lär väl få ta en till omgång när jag kommer hem till helgen igen... Men helgen därpå så blir det ingen hemresa. För då har praktiken börjat, så då är det ingen idé att åka hem på fredagen. Känns bara onödigt! Åker ju hem på onsdagen veckan efter där (v.17), för då fyller jag år :D På fredagen! Och då har älskade Marcus kommit hem också. Tänker man framåt sådär så känns veckorna ut att gå fort! Vilket de troligtvis kommer göra också, bra bra! Måste lägga in ett besök till min Curry också här framöver, om han åker nu till helgen vill säga. Det lät då på dem som att de vela ha han iallfall. De ringer väl till veckan så får man bestämma mer då... Usch vad jobbigt :'(

Nu ska jag äta lite innan Hasse kommer. Hörs säkert mer ikväll :)
Tuddiluttan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0