On my way..

.. home! Åker ca 14.15 med Hasse. Skönt det! för då slipper jag sitta och stressa upp mig under resan hem att jag inte ska hinna till träningen, som börjar kl.20.15. Nu åker vi hem tidigt :) Gött!

Det som jag stressar upp mig över just nu är att Marcus inte kommit in på msn/Skype än. För hade så gärna velat hinna prata med honom innan vi åker! För när jag kommer hem är klockan för mycket på Baaali. Pust..

Har nyss kommit hem från lunch på Peking. Det är ju helt otroligt vad gott det är med kinamat! Om man ändå kunde göra egen sådan mat... har fått för mig att det måste vara skapligt svårt för en annan vanlig svensson :P De gör det bra de där kineserna.

Skriver kanske mer senare idag, annars i möra :P Hörs då.

Tuddiliuttan <3

image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0