Natti natti

Idag har de ringt från Avesta. Blev lite orolig i slutet på förra veckan att de inte vela ha min Curry, men idag ringde de och sa att det var en stor ära att de skulle få låna min ponny :) blev jag glad för! Förstår dem med :D Tihi. Säg någon som INTE skulle vela LÅNA en sådan ponny. Känns bra just nu, men vill inte ens veta hur det kommer kännas på lördag, för då åker vi... Om man ändå kunde snabbspola sitt liv ibland ?! Om ändå det fanns OM.
Nu får jag lägga mig i sängen min och fortsätta att fundera, och KANSKE kunna koncentrera mig en anna på "Lärare av i morgon"-boken... Usch.

Hörs mer i morgon! I guess... Natti natti!

image74
Jag är så stålt över att få vara din ägare, älskade Curry. Du och Jag för alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0