Nära ögat!

Höll på att tappa datorn i golvet! Pust! Vilken mardröm :P

Kasst att 5an inte fungerar ! Hade ju vart lite roligt ändå att få se premiären på DPH ikväll, men nej. Saknar även Vakna med The Voice på morgnarna. Segt! Varför just 5an? Nu är det någon film på 3an, men ska nog slå över till 4an och kolla American Idol istället... orkar inte sätta mig in en film när jag ändå ska sova snart. Tänkte krypa ner vid 22-tiden. Läsa någon tråkig bok och somna (förhoppningsvis). Har sovit dåligt i måååånga nätter nu. Saknar att få sova sådär hårt utan att vakna, man känner sig mer uppvilad på morgonen då. Somnar jag på eftermiddagen så kan jag definitivt INTE somna på kvällen.

Har vart ute och gluttat i lite affärer idag. Var ett tag sedan! Såg en jääätte söt tunika/klänning på Vila. Såg även massa annat också.. funderar på vad jag ska ha på mig när jag fyller år/ska ha kalas :P Funderar starkt på att köpa en "body" som jag kan ha till min "tubklänning"/fodral. Kanske ett tänkbart alternativ, men får se... finns ju så mycket att välja på, men dock inte lika mycket pengar över. Suck! Tur att man fyller år snart :) Men är för snål för att köpa kläder för presentpengar. Lite kan man ju köpa iallafall kanske, men inte för allt! Åker in på sparkonton så fan efter :P Hehe. Hittade massa mynt hemma som jag har sparat, de får gå till fickpengar som jag ska ha i Greece :) På tal om Grekland så fick jag mail idag, och mina bikinisar kommer inom tre dagar :D Kan ju chansa och gå och titta på torsdag innan jag åker hem, om de har kommit. Prova prova prova :D Bara de passar!!  Håll tummen.

Nu har jag babblat massa igen. Det kan bära av vart som helst om jag får hålla på :P Funderar på om jag ska hitta något att tugga på. Är ju så sugen på allt under denna välkända vecka. Suck... Känner mig sugen på hårdbröd med skinka och massa gurka på, så det får det bli :) Och te. Hörs mer i morgon!

Natti natti <3


Puss puss min älskling långt där borta på Bali. 2 veckor och 2 dagar kvar <3 Längar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0