Mer tidsfördriv snodd av? Jo, Anna. O!

Brukar du komma i tid: Om det är viktigt så :P
Vad hade du i din mun senast: En ostmacka med gurka ;)
När mår du bra: När jag har mina nära och kära i min närhet
När blev du fotad senast: Hemma hos Carro :P
Hur känner du dig nu: Tom ?!
Kan du laga mat: Ja det kan jag
Vad pluggar du: Lärare med behörighet till åk 5-6, förskollärare och fritidsledare blir jag när jag är klar :)
Vad tycker du om fötter: Fötter är inte sådär jätte trevliga faktiskt...
Är du smart: Of course ;)
Vad har du på dig: Mjukisar och min I'm a star tröja
Är du aktiv i skolan: Så aktiv som det behövs :P
Vad saknar du: Marcus och hemma
När och varför grät du senast: Igår, för att Curry lämnar mig. Och så saknar jag Marcus!
Var det pinsamt att svara på det: OM :P
Hade du en bra kväll igår: Ja det tycker jag väl
Din favoritdryck på morgonen: Te
Vad ska du göra i sommar: Jobba, rida (förhoppningsvis), umgås med mina nära och kära
Är du nöjd med ditt liv: För det mesta
Vad vill du jobba som:  Proffsryttare, beridare, förskollärare
Har du tråkigt just nu: Neej då
Vad gör livet värt att leva: Familj, Marcus, hästar, vänner
Vad i livet ångrar du: Massor, fast hellre det i efterhand än att inte få någon sorts erfarenhet här i livet :P Hur tråkigt kan det inte vara ? Aldrig vart i någon livskris eller liknande. Har haft mitt dåliga, och nu är det bara det bästa kvar ;P
Är du musikalisk: Nej, nej, nej...
Vad lyssnar du på för musik: RnB m.m.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: "Min egen" :) Med det menar jag att jag är ingen sådan som måste lyssna på vad andra tycker är OK först.
Är du bortskämd: Nej, för jag kan hantera och uppskatta det jag får ! Kan man inte det är man bortskämd.
Är du trött: Jaa faktiskt
Vad gör du imorgon: Börjar skolan 8.30. Efter det ska jag packa och äta lite, sedan bär det av hem till Dalarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0