Måndagen

Har så gott som passerat. Bra! För det känns så onödigt att "behöva" vara här när man ändå är ledig, jag hade kunnat åka hit och komma hit NU istället för igår vid 19-tiden. Om jag hade haft en egen bil.. får önska mig en sådan så kan jag åka hem och hit när jag vill utan att ta hänsyn till någon annan :P Får hem och skälla och skrika på mina föräldrar så jag får en, som en annan bortskämd barnunge :D Haha! Nej nej, skulle aldrig utsätta dem för något liknande. Har inte ens svurit åt dem någon under mitt liv, stolt över det :) Man ska lära sig att uppkatta det man får. Det gör jag iallafall :) Mer därtill till och med. Älskar mina föräldrar! <3

Nu blir det att glo på Cashmere mafia. En bra serie tycker jag :) Jag och Cissi har vart duktiga idag och vart ute på prommis. 40 min idag, plus min egen lilla "träning" här hemma med gummibandet :P Tänk att man kan bli svettig av att promenera också ;) Har bara gått i trappen idag också, inte hiss en enda gång idag :) Dutti flicka!

Te och Cashmere mafia :) Tuddiloooou <3

image101


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0