Lunch

Jaha då var lunchen avklarad också :) Har ätit makaroner och köttfärssås. Blev köttfärssås över från igår när jag åt det och spaghetti! Gäller att ta vara på allt ätbart :) Smäller i mig massa sallad och frukt nu för tiden, keso och sådant bra :P Jag har börjat ett "nytt liv" haha! Ett lite sundare liv iallafall. Tycker att jag har vart duktig hittils!

Väntar nu in Marcus. Så vi kan prata lite :) Gissa vad jag saknar att få höra hans röst ?! Aaaaaah. I morgon är det "bara" tre veckor kvar tills han kommer hem! Fyller år snart gör jag också. Tiden går ändå skapligt snabbt tycker jag. Bra det! Väntar också in vädret, att det ska sluta regna! Håller på och småskvätter hela tiden. Uppe vid skolan snöade det nästan lite smått.. (Vill ju ut och gå sedan! Viktigt.) Det här vädret förstör mina vårkänslor! Det var så himla vårigt här förra veckan. Näst intill somrigt, för fiskmåsarna har nämligen kommit till Karlstad :P fiskmåsar är väl sommar ändå ?! Skrikiga och dana, men här ändå till sommaren.  Tror inte att de har kommit till Dalarna än.. har då inte hört dem där :P Men de lär väl vara på G dit upp också!

Snart börjar Days. Nu får det banne mig ta och hända något drastiskt i den där seg-serien. Snacka om utdragen! Gör då inget om man råkar missa en vecka, eller två :P

Blev sådär trött nu som man blir när man ätit.. blir kanske en liten tupplur sedan när jag pratat med Marcus. Om inte klockan blivit för "mycket" då vill säga, för sover jag för sent så kan jag inte somna ikväll :P
Blir Top model ikväll. Alltid lika trevligt :) Nu ska jag inte trötta ut er mer, just nu iallafall hehe! Kommer säkerligen mer senare..

Tuddiluttan <3

image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0