Kvällsn

Här kommer den. Var lite tungt att ut på prommis, men alltid skönt efteråt :) kom hem och gav hästarna mat, sedan tittade jag på Medium. Ett bra tv-program tycker jag :)
Funderar starkt på att sova nu. Kommer sova som en stock :P

På lördag kommer de hit och provar Curry (igen) De var ju här förra året också vid den här tiden som sagt. Gruvar mig lite..mycket, jättemycket! Hoppas det känns bättre denna gång.. han får ju iallafall komma till en annan Johanna, alltid något menar jag... Just nu känns livet tungt. Suck

I helgen ska jag och Nina leka :) Ska bli riktigt roligt! Har inte sett henne sedan i somras? :O Helt otroligt egentligen, och man är ju ändå hemma så pass ofta, men dagarna och tiden bara flyger iväg ju, och det kan inte vara lätt för Nina att hinna med allt när man är småbarnsmamma. Beundrar henne så! Men på lördag ska vi ta oss tid att ses :P

Nää nu så..örke mä?

Tuddiluttan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0