Irriterad

Jag kan då bli så irriterad alltså! Varför ska man ha oturen att få en massa dryga nördar i studiegruppen ?! Är alla killar som pluggar nördar/töntar eller ? Ta det inte personligt ni övriga, men de i min studiegrupp är verkligen helstörda! Iallafall 2 av dem, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!! Vet inte vad de gör, men de är bara allmänt störande. Kan inte göra någonting rätt! Kommer inte ihåg när vi bestämt tid för gruppen, läser inte det som ska läsas för att kunna diskuteras, kommer/går när de vill, ÄTER någonting jämt. Ät frukost för i helvete och sitt inte och drick läsk och ät massa godis hela jävla f*cking tiden! Gaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Så, nu fick jag ur mig det som jag hade behövt få ur mig för längesen... huuuualigen! Ni kan ju bara tänka er hur det kan vara att vara mig i dessa tider :P dessa kritiska tider i livet.
Ska man göra nu då tro ? Blev ju ingen seriös studiegruppstid idag ändå. Fy fan säger jag bara... tur att det är praktik på måndag! Borde väl ringa och tala om att jag kommer till veckan kanske. Hade faktiskt passat bra nu, för de är inne nu och ska snart äta mellanmål! Får se, eller om jag gör det i morgon.

Nu blir det diskning :P borde kanske läsa något eller börja på reflektionen som ska in senast fredag. Hade vart skönt att få det inskickat innan jag åker hem, för då vet jag hur det blir... Och sen har jag ingen tid för det heller. Kommer hem sent på  torsdag, och på fredag har jag inte tid för plugg. Den dagen kommer bli skapligt fullspäckad om jag säger så... Nej, börjar med det idag helt enkelt. Då var det besämt :) Kommer ändå gå skapligt fort.

Tuddiluttan <3

image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0