Inte min dag idag

Idag är det en sådan där riktig klant-arsle-Johanna dag! Dagen började med att jag slog i handen i en hylla så jag fick en rivsår, ett sådant som svider sådär bra hela tiden. Jag har också glömt min kasse på Hemköp med mina nya bikinisar i! IQ-fiskmås. Som tur var fick jag tag på en thailändska eller något liknande som hittade kassen och la undan den. Ska hämta den strax, på vägen tillbaka från den dagliga prommisen.

Nyss ringde Marcus! Blev riktigt överraskad kan jag ju tala om. Är ju inte så van att höra hans röst numera så han spelade mig ett rejält spratt den token :P Blev lite byxis där ett tag. Sådan gillar vi inte! Men var såklart roligt att få prata med min älskling under "ordnade" former :) Det där Bali är väl ändå världens ände ?! På Bali har det blivit den 22 april, vilket i år blir min och Marcus 2 ½ års dag! Så jag var snabb med att säga grattis, även om det egentligen är i morgon, svensk tid! ;P Så noga behöver vi inte vara, man måste ju kunna mötas halva vägen ;D Detta samtal förgyllde min dag! Men jag blev även en aning deppig (deppigare), det var så svårt och jobbigt att lägga på... Är inne i en känslosam period nu. Det här med curry spelar ju in en hel del också! Till skillnad motför i fredags, är det idag inte lätt att heta Johanna Jackson i nuläget. Det mesta känns piss faktiskt! Det jag har att se fram emot och glädjas över är att jag fyller år nästa fredag, och dagen innan kommer Marcus hem till Dalarna. Snacka om att tajma in att få vakna tillsammans på min 20-års dag. Kan inte få bättre present :) Sedan har jag ju även Rhodos att se fram emot. Men den här veckan kommer bli ett rent helvete känns det som nu. Seeeg..!

Återkommer senare.. nu, prommis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0