Idag har jag...

... vart ute i solen, vilket var huuur skönt som helst! Första dagen hästarna var helt utan täcken :) Då börjar det bli sommar! Jag har skottat och sopat ut spånet i Currys box, vilket sved något så fruktansvärt mycket i både själ ovh hjärta. Nu blev det ännu mer tomt i stallet... Jag tog på mig det eftersom jag anade att mamma inte skulle fixa det. Sanna Nielsen sjöng sin Empty room på radion, ich det gjorde inte saken bättre! Röck ur sladden och svor lite lätt för mig själv... :P Tösen den stackarn tittar runt och letar efter Curry hela tiden, hon tror väl att han är på tävling eller något som han brukar vara. Så än så länge lever hon på hoppet, men får se hur det kommer gå när hon börjar förstå att han nog faktiskt inte kommer. Känns tungt, såå tungt. Jag hoppas verkligen att min Curr är lycklig där i Avesta. Att han känner sig viktigt... det är sådant som är så drygt med djur. Man vet inte hur de tänker, hade vart så mycket lättare om man hade kunnat det. Suck..

 
Jag och Cissi har vart ute och gått, och handlat yoghurt/fil. Skönt att vara ute i det fina vädret! I morgon börjar praktiken, så ska packa i ordning lite grejer. Papper och kläder osv. Och matlåda... tycker det är as dåligt att man inte får mat från skolan, en dag i veckan får jag äta där. De får ju ändå pengar för oss studenter, så vad fasn ska de ha pengarna till då ?! Dåligt, dåligt...

Nu blir det lite kvällsfika och dusch! Tuddiluttan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0