Hemma

i Tingvalla! Kikar lite lätt på Parlamentet. Hade hoppats på att Björn skulle vara med, men icke sa Nicke. Ska kolla på filmen som går vid 21 tänkte jag, har sett den förut men finns inget annat att se :P Har ju sovis i morgon, och jag är inte tillräckligt trött för att somna tidigt... så det får bli lite 40 year old virgin :)

Hittade min ring här i Karlstad som jag fick av mamma och pappa på studenten. Hade helt glömt bort att jag fått den när mamma frågade efter den igår! Kände mig så hemsk, och ännu mer hemsk när jag inte ens visste vart jag hade den! Men hittade den här i ett smyckeskrin :) Lättnad! Kommer inte på vad det är för sorts ring, men det är den där serien med smycken där det är två händer som håller i varandra iallafall. Finns ju halsband och massa med det, i brons, silver osv. Min är iallafall i guld! Vore väldigt hemskt om jag hade tappat bort den, men nu är den här :)

Från Parlamentet: Vart vänder sig muslimen när han vill be ?
Svar: Till Soc. Hahahahahahaaa! :D

Nu ska jag nog göra mig en toast och äta lite yoghurt :) lite kvällsfika sådär. Blev ju som sagt tidig middag idag.. inte van med sådant :D Neej nu så.. hörs i morn om jag inte får något ryck och skriver här senare.

Tuddiluttan <3

image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0