Fredagsmys!

Fredagar är väl bra härliga ändå :) Tror faktiskt att jag tycker det är bästa dagen på veckan! Blir iallafall tacos när som helst :) Bara mammas och pappas biffar stekt klart på vedspisen. Jag, Joel och Emelie ska som sagt äta tacos. Ikväll är det premiär för brorsan, första övernattningen med flickvän :D Haha!

Har vart ute och gått idag också. En långpromenad, uppför. Blä vad drygt, helst när man har träningsvärk :P Har dock inte lika mycket träningsvärk som jag brukar, kom väl ikapp lite när jag var hemma över påsk. Skönt! Så man slipper känna att man tappar alltför mycket :P I morgon måste jag nästan ta mig tid att gå upp till Domino och fixa med hans ben. Benen är så skitiga, och så när de spar ut hovskägget så fastnat det massa lera som torkar in som de där ridskoleungarna aldrig borstar bort ordentligt. Så nu var det väl "ingrott" på bakbenen. Och får det vara så tillräckligt länge kan ha få svamp och allt möjligt skit där. Känner att jag måste ta på mig det ansvaret och göra rent! Stackars ridskolehästar... lika med betten på tränsen. De är så skitiga och aldrig rengjorda. Det är bland det värsta jag vet, skitiga bett som hästarna sedan ska ha i munnen. Man kan ju tänka sig själv hur det skulle vara!
Usch för att vara ridskolehäst med fullt av okunnigt folk omkring sig.

(Hovskägg) (Bett)

Nu, är det maaat :D *tjockis* Moahahahaaa! Heeej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0