Fixardag

Håller på att tvätta nu. Ska gå ner och hänga upp på tork, och lägga i en till maskin när jag skrivit klart det här och ätit upp min yoghurt! Hade även tänkt putsa fönstren idag. Måste göra det ! För jag vet att under veckan som kommer, kommer jag inte göra det. Åker hem på onsdag :D Wiiiiehooo! Längtar som en gnu!! Back to reality Johanna. Ja sen ska jag iallfall stryka, sola vid 12 (hade jag tänkt), och ner på stan innan affärerna stänger för jag vill köpa den där klänningen jag såg igår. Får kanske bli en body också... så har jag handlat så det räcker för en tid framöver :P Får hoppas på lite pengar när jag fyller år. Min födelsedag kommer verkligen lägligt! Pust! Det är hårda tider nu för en fattig student. Men snart är det sommar och då får jag tjäna pengar igen ;) Nice bajs.

Nu, tvättstugan! Tuddiluttaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0