Det är nu det gäller!

Snart kommer de och ska provrida min lilla ponny Curacao II (uttalas "Kuraså" :P) ÄR nervös! För vad vet jag inte riktigt, men det drar ihop sig i magen när jag tänker på´t. Håll tummen för mig och Curr i eftermiddag! Hoppas han sköter sig och att han och den nya Johanna  klarar av honom. Pust!

image74


Jag ska till Grekland/Rhodos i juni när vi  fått sommarlov :) åker den 8:e och är borta i 8 dagar. Fatta vad skönt det ska bli ?! Min första utlandsresa någonsin haha :D Jag längtar som en tok. Har hittat en bikini jag ska köpa iallafall :) Så jag kan sola och bli brun ;P Ååh ska bli så härligt.

Nu måste jag nog gå och byta om och göra mig redo. Huuuualigen!

Hörs sen! Tuddiluttan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0