Dansband och fjortisdunk :)

Har fyllt Karlstad city ikväll. Kom nyss in från en vända på stan! Jag och Cizzz var ju och åt på Vedugnen tidigare ikväll, och vi hade en himla tur med att få ett bord! För vi fick det sista, sedan var det fullbokat för resten av kvällen. Var as många som fick vända och gå ut igen. Det var våran tur idag helt enkelt :)
På vägen hem mötte vi och blev omkörda av ett X antal sämre/bättre raggarbilar :P Det finns även sådana här, tro det eller ej! Det praktiskt taget kryllar av dem, helst en lördagskväll som denna! Allt ifrån fula, gamla, skortfärdiga, ihopfallande Impalas till Volvo och mercedesbilar. Herregud! Det var en salig blandning ute på gatan vill jag säga :P Har fotat några, kommer bilder i morgon, tror jag ;) Jo då, ska ta mig tid att lägga in lite bilder. Det var som att komma hem för en stund, haha! Typ Musik och motor eller Rättviksmarknaden. Var kö överallt! Men nu blev de undankörda av poliserna :) Tråkigt för dem!

Ikväll intar "Schmidt Mange" Arena. Men det kan väl knappast vara han som drar så mycket folk ? :P Sist hade det ju i och för sig vart full proppat... Han får klara sig utan mig och Cissi ikväll :) Orkar inte gå ut, räckte med en öl för mig :P Kände mig en aning manlig, men det skiter jag i hehe. Gott var det iallafall!

Nu ska vi glo på tv :) Hörs kanske sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0