Dagens funderingar..

10 favoriter:

Färg:
 Olika
Mat: Thai, Kina, Marcus mat
Band: Vet inte
Filmer: Drama, komedi, thriller
Bok: Kirre-böckerna
Sport: Ridning
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: (Kolla förra listan :P)
Tid på dygnet: Kvällen

9 för tillfället:
Humör: Glad
Smak: Te
Kläder: Trosor och OÄ/Åsen-tröja :P (Marcus förra fotbollslag)
Nagellack: Inget
Tid: 12.00
Omgivning: Lägenheten
Irritationsobjekt: Lingonveckan


Screen name: Vad ?
Husdjur: Inget
Piercing: Öronen
Musik: Blandat
Bil: Bubblan ;)


7 senaste:
Alkohol: Öl/Kopparbergs cider, blåbär nånting :P
Mat: Kassler
Dryck: Te
Biltur: Hit till Karlstad
Kyss: 22 dagar sedan :P (Shit?!)
Spelad låt: Apologize Hip Hop remix
TV-program: Oprah Winfrey :P

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej ?
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Mjo :P

5 nej tack:
Kläder: Emos :P
Mat: Pölsa, håller med Anna.O!
Musik: Punk
Dryck: Kaffe
Personlighetsdrag: Skryt (när man inte ens har något att skryta med), SNÅLA/snikna människor (måste ändå vara det värsta), utnyttjar folk till sin egen räkning (HATA) m.m m.m.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Promenad med mamma, red, åkte bil, handlade
Du kan höra just nu: Musik
Du inte kan leva utan: Familjen, Marcus, hästarna, mat/vatten :P
Du gör när du har tråkigt: Städar, ringer ett samtal, lyssnar på musik, provar kläder :D

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mamma, Marcus, Nina <3
Du tycker om: Familjen, Marcus, hästarna
Du inte gillar: Vore inte hälsosamt att dela med sig av här :P

2 val:
Kaffe eller te: TE!
Vår eller höst: VÅR!

Si sådär då :) Ännu en lista snodd av Anna. O. Vart hittar du alla ? :) Roligt/bra tidsfördriv är det iallafall. Vad ska man göra idag då ? Gå i en och annan affär kanske. Är lite rea här och där (igen) Farligt :P Kom på att jag fick ju Marcus MQ-kort som han har några 100 kvar på. Kan ju sväng in där och kika lite, sedan vill jag in på en affär som jag inte har vart in på än. Kommer inte riktigt ihåg vad den heter... :) Ska iallafall handla lite också; sallad, paprika eller gurka, frukt och tandkräm :P Handlade ost, mjölk och yoghurt igår. Har  mat så jag klarar mig även denna vecka. Kyckling, räkor, och köttfärssås som blev över förra veckan som jag också frös ner. Smart där :)


Tänk, vad fort det går ändå ? Var ju 22 dagar sedan jag pussade Marcus sist :P Gud vad hemskt det kändes att få lov att räkna efter! Huuualigen! Det är 17 dagar kvar till jag får pussa och krama honom igen :) Hälften har iallafall gått. Alltid något ?! 18 dagar till jag fyller år. Tiden den går. Snart är den här kursen slut också! Efter praktiken, som börjar om en vecka, så har mer än halva kursen gått. Då är det 4 veckor kvar till sommarlovet :D Då jag åker till Grekland! Yeeeeei :P Bikinisarna kommer om en vecka! Hoppas de passar säger jag bara. Kostade inget med frakt eftersom jag kan hämta ut dem i butiken, så då kan jag väl krångla bäst jag vill då :P Har tid på mig iallafall.

Nu ska jag nog ta och bädda sängen och diska lite. Känner mig as seg idag! Blir att prata med Marcus runt 13 någon gång, efter det blir det stan och senare en prommis och lite egen träning här hemma :P Bra bra. Vad ska jag äta idag då tro ? Tråkigt att laga mat, bläää :P Men men, äta bör man annars dör man.

Tuddiluttan <3

image42
 Snart min kära, snart.. <3


Kommentarer
Postat av: Amelie

Drog igång en ny tävling igår om ett par super söta rosett örhängen. Gå in och tävla vet jag!

2008-04-14 @ 12:28:13
URL: http://amelieandersson.blogg.se
Postat av: anno

Snor den av folk precis som du ;) Haha.!

2008-04-14 @ 13:56:00
URL: http://annaolander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0