Dag 6/12

Ja faktiskt, praktiken blev kort denna gång. Även om det är 3 veckor utsatta! Eftersom alla är ju lediga torsdag och fredag, och på måndag är förskolan stängd för planering. Maria tyckte inte att det var någon idé att jag var där då, så jag fick tid hemma med mina uppgifter , hon är så givmild min kära handledare :)

Dagarna bara fortsätter att rulla på. Tycker min dag på Sparven har gått rätt så snabbt ändå! Efter frukost så målade jag och barnen de tussilagon vi gjorde förra veckan, i lera. Det var ett par barn som var lediga när vi gjorde dem, så de fick göra sina idag. Så det blir väl mer målning i morgon antar jag :) Fina blev dem då! Riktigt gulliga.
Haha! gissa vad jag ser utanför mitt fönster just nu ?! Ett par fiskmåsar som parar sig på taket :D Hahahaha! De tyckte väl att de fick vara ifred där :P De där djuren är bra galna alltså. Inte för att de parar sig kanske, men ändå :P Tycker de är helt sjuka. Dampdjur är vad de är :)
Ja, men iallafall! :P Sedan är det bara onsdag kvar, och då ska jag åka buss. För direkt när jag slutat åker vi hem, home sweet home :) Hem och ha kalas, och sedan på torsdagen kommer Marcus :D Då ska vi hjälpas åt att förbereda för fredagens kalas, för då kommer släkten :)
Nu ligger min Marcus och sover. För om ca 3 timmar går flyget från Nya Zeeland till Australien, sedan till Honkong, vidare till London och till sist Swedeeen :) Tror han sa att resan kommer ta 27 timmar :O Är inte avundsjuk precis. Usch vad segt och drygt!

Nu ska jag ta och se hur långt köttfärssåsen har kommit med att bli upptinad. Ska koka lite spaghetti till det! Hörs mer senare :) Tuddiluttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0