Då var det över!

Nu har family Avesta åkt hem. Tycker att det har gått bra! Han skötte sig på sitt vis, och Johanna verkar hel frälst i min solstråle :) Dock, så ramlade hon av en gång :/ Kan ju vara bra på ett vis så får de se hur det kan gå till när man ramlar av Herr C. Trots det så verkar de nöjda med honom ändå :) Så nu är det upp till mig/oss att bearbeta skjutsen ner till Avesta, som blir om två veckor. För nog känns det iallafall som att jag är någolunda redo att släppa iväg min prins för en tid nu. Hur som helst så kommer han ju hem sedan! Det har vi redan bestämt oss för. Tungt är det ju... usch. Längtar bara till Marcus kan komma hem och hålla om mig i sina armar :'( Lite mindre än 4 veckor kvar. Stånk och stööön!

Sådär då, nu ska jag stånka och stöna mig vidare, för nu ska jag ringa Nina och höra vad vi ska hitta på för något :) Ska bli skönt att få prata av sig lite skiiiit med någon :P Kan behövas.

See you. Tuddiluttan <3

image66
Livet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0